Saturday 15 July 2017

רנו למחזר סוללות Yavese הישן אחסון האנרגיה





המכונית החשמלית הממוצעת צפויה להישאר בסביבות שמונה סוללות במשך עשר שנים, ולאחר מכן הוא אמור להיות מופעל על חדש. אחרי 10 שנים, איב הוא ממש ליד קיבולת הסוללה של כ 70 אחוז, זה אומר שהם לא רוצים להפעיל את המכונית עכשיו, כך שהם בהחלט מתאימים לשימושים אחרים. המכונית החשמלית יותר הולכת על הכביש, יותר ויותר ויותר חשובה כמו מה לעשות עם סוללות אלה.


רנו, מכונית או חברות רכב אחרים, מספק סוללה המבוססת על שכר דירה לבעלים של המכונית, כך כשבאים הזמן לשתף את הסוללה הישנה עבור אחד חדש, החברה הינה הישן מחדש רנו אומרים שהדרך כבר 120,000 Yve, כלומר הוא יוחזר לחברה תוך כמה שנים הסוללה מספר. מהו עם הסוללה באמצעות החברה?


אחת הדרכים רנו למחזר סוללות באופן מספק אותם עם זרם הכנסות חדש, אבל הם עוזרים להפחית דלק מאובנים. לחברה יש גם רשות להשתמש לשימוש הביתי של סוללות לעשות השתתפות במערכות אנרגיה מקומיות כי חנות האנרגיה מתחדשת פנלים סולאריים בעלי הבית לאנרגיה מתחדשת כל חברת אחסון האנרגיה ביתית יום Povrfoft, לא כאשר השמש זורחת.


פחת 30% מהעלויות שלהם באמצעות סוללות לשמש במערכות אחסון, ובכך להפכם לנגישים יותר לבעלי הבתים במספרים גדולים.


רנו כבר מותקנים פנלים סולאריים, אשר לא ישפיעו על הביצועים יבדקו מודול Puervault עם הסוללות הממוחזרות שלה 50 בתים הנבדקים יבטיח כי השימוש בסוללות Rilaimeted. אם הכל ילך כשורה, היחידות יכולות להיות שוק גדול בתוך מספר שנים.


חברת רכב רנו לא תהיה החברה היחידה לקחת את הסוללה. ניסן הוא גם עובד על דרך להעביר סוללות סיבים עבור יחידות אחסון אנרגיה ביתית


הטענה Puwarlv כי המכונית חשמלית קודמת כזה Bovrolt להשתמש צרכני עלות סוללה עד 30% יכול להפחית את הסוללה. חברה זה תעזור לך במשימה שלך להגיע תורו של בעלות אגירת אנרגיה המקומית בבריטניה, כי חבילת Second Life סביב תתחיל מ 3000 $ עד כ 4300 פאונד


הפקה בתחילת ריצת רכב החשמלי של 50 יחידות מורכבות סוללות, שתופעלנה באמצעות למטרות רנו, אשר כבר מצוידות פנלים סולאריים המספקים לבתיהם אשר M & S כוח, כמו גם בתי ספר גריניץ וכמה לקוחות חברתיים כאשר מדידת ביצועים של רנו Povrvotl דיור סדר מחדש סוללות בהשוואה למקורות קונבנציונליים, כמו גם בתגובת Rahk מתקבלת גם.


לקוחות נאספים עם הפנלים סולאריים, הם מאפשרים לך חנות הלך אנרגיה שנאספה מהלוח, כמו גם לפעמים טעינת רשת מחוץ שיא, תוך שימוש באנרגיה הזולה יכול להיות מאוחר יותר זה יכול להיות יותר עלות בעת השימוש בכח ישירות מהטבלה


רנו טוענת כי השימוש הנוסף של חיי הסוללה הגבוהה של כלי רכב חשמליים יכול להגדיל פי שניים את כל מחזור החיים; שמונה כלי רכב חשמליים להשתמש עשר שנים, את השימוש בסוללות יכול לשמש למשך עשר שנים נוספות Puwart


אם כבר מדבר על תהליך המחזור, דובר מודל Pavarvolt אמר: "סוללות נמשכות על ידי סוחרי רנו יוסרה המכוניות ולאחר מכן להעביר את חבילת המכונית, בנוסף 48 סוללת Li-ion בחן הם "יחידות" יותר מ 70% של מצב בריאותי המקורי מתבצעת מוחדרים במארז הסוללה נייד קטן על ידי Puvret. "


"כל חבילה מכילה 8 יחידות, המאפשרת קיבולת שתיים או שלוש סוללת 2.5KWh חבילה ניתן להתקין יחידת מודל Pavarvolt בבית הלקוח." פחות מ 70% ניתן למצוא על כל יחידה אחרת של מצב בריאותו או ניתן למחזר באופן אחראי "

0 comments:

Post a Comment