Saturday 15 July 2017

טכנולוגיה חדשה היא במהירות המרת פסולת מזון לדלק







טכניקה חדשה משתמשת בשני שלבים תהליך להפוך פסולת מזון למקור אנרגיה, אשר מסיר את כל האנרגיה מפסולת ועושה את זה כל כך מהר


חוקרים באוניברסיטת קורנל גילו את התהליך החדש של רתמת אנרגיה כי הוא יעיל יותר מאשר שיטות קודמות. כאשר אנו מדברים על המרת פסולת מזון למקורות אנרגיה, זה כרוך עיכול אנאירובי שבו חיידקים לאט פורץ חומר אורגני מתאן משמש כדלק.


טכנולוגיה זו שפותחה בקורללי משתמשת במים נוזליים לחום בעיקר שאריות מזון אפוי כדי להפוך דלק ביולוגי דלקים, אשר יכול להיות מעודן דלק ביולוגי. המזון שנותר לאחר הסרת שמן, הוא נוזל מימי.


הוא מוזן בתוך כמה ימים לעיכול אנאירובי כדי להמיר פסולת מתאן. זו גישה שני צעד במהירות מייצרת מקור כוח שמיש שיכול לשמש לייצור חשמל או חום וזה לא יכול להיות מותר ללכת לכל זבל.


רוי בוסמניץ ', עמיתו של פוסט-דוקטורט בקורנל, אומר: "אם אתם משתמשים בעיכול אנאירובי בלבד, אתם תחכו שבועות להמרת פסולת מזון לאנרגיה". "תוצר מים של עיבוד הידרו-תרמי טוב יותר לבאגים בעיכול אנאירובי באמצעות ביומסה גולמית". שילוב של הידרותרפיה ועיכול אנאירובי הוא יעיל יותר ומהיר יותר, אנחנו מדברים על דקות עיבוי מים תרמיים וכמה ימים של עיכול אנאירובי. "


נכון לעכשיו, ארצות הברית יש פסולת מזון עבור החלק הגדול ביותר של המזבלה ושליש המזון בעולם אבוד או אבוד. בעוד מציאת דרכים לעצור בזבוז של מזון חשוב מאוד, בסופו של דבר יש דרך לשמור על מזון מן האשפה, הוא בעל ערך רב. על ידי שמירה על פסולת ממזבלה, ובמקום לייצר אנרגיה נקייה, זה יכול ללכת דרך ארוכה בהפחתת פליטת הפחמן להסתמך על דלקים מאובנים.

הטכנולוגיה החדשה הפכה את השינוי של פסולת אנושית לדלק על ידי הידרואלקטריות הפיכה (HTL) או כפי שאנו מכירים בתנאים רגילים, תהליך בישול הלחץ כבר בשימוש על ביומסה אחרים, כגון מזון פסולת, אשר הזנות משאיות העיר באזורים עירוניים כגון קלגרי, ו לוכדת מתאן, אשר משמש דלק אדמונטון.


לצורך הדיון שלנו היום, ביומסה היא בזבוז אנושי שהופך לנפט גולמי ומעובד בדלקים אחרים כגון דלק סילוני, גז או סולר. זוהי טכנולוגיה מוכחת ותהליכים, אבל בעשור זה, ממשלות מעטות מאוד רוצות להשתיק את ידיהם בטרנספורמציה של פסולת אנושית.


מטרו ונקובר תקים את מפעל הפסולת האנושי הראשון בקנדה כחלק ממאמצי הקיימות שלה. תהליך זה מציג השפכים העיקרי בלחץ של 3000 psi לפני בישול ב 660 p. במהלך המעבר לאפס פסולת ואפס ריח (שהושלם באירופה) ואפס שאריות, טכניקות hetal ייכללו בעיר. העיר רואה בטכנולוגיה חיסכון בעלויות משום שתהיה ירידה משמעותית בטיפול בשפכים.


פסולת אנושית משמשת גם ביו-אתאן בצומת גראנד, קולורדו, הידועה גם בשם גז טבעי של אקשאיה. זה מגרה את צי העיר של 40 משאיות שירות. סיפור ההצלחה של קניה, שם ניירובי נאבק בבעיה של בזבוז אנושי של "טואלט מעופף", נזרק לתוך קופסה בתיבה כי אין מתקנים עבור 24 מיליון אנשים החיים בשכונות עוני. עמותה ללא מטרות רווח הוקמה בשכונות העוני של Kibara בהקמת "מרכז ביולוגיה" - בניין עם שירותים ציבוריים וסילוק פסולת עם ביוגז לייצור biojegester לשימוש בחום ואנרגיה.


דרום קוריאה פיתחה שירותים שמשתמשים בפסולת כדלק. טלפון זה מחובר גם לאפליקציה. זה יקבע את הערך של הפסולת ואת התרומה שלך במטבע אמיתי או דיגיטלי יכול להיעשות.

הדרך שבה אני רואה את זה, זה סוג של טכנולוגיה למעשה לוקח משאבים רבים ומייצרת דלק במשך אלפי שנים לייצר בטבע. האם זו הטכניקה האחרונה שלנו משבש? כיצד אנו מגינים עליו להתקדם לקבור את המשאבים? האם זה יהיה מספיק, ואיך נוכל לקזז את ההשפעות הכלכליות הפוטנציאליות?



ג'יליה היא מעצבת הולנדית מסאידי איינדהובן, המבשלת פרה ועושה בגדים יפים. החומרים שכותרתם MSTIC, כוללים קומפוסט קומפוסט לעשות פלסטיק מתכלה. החומר רך, זורם וחזק מאוד. הקמעונאי העולמי השוודי H & M יתחיל לקחת בגדים על בסיס קומפוסט ויהיה מעוניין גם ענבים עשויים עור העור. (גילינו את העור של ענבים שבירים בעמודה הקודמת)


הקומפוסט יש יישומים רבים וניתן להתפורר במהירות עם סופר חזק כבסיס bioplastics. כוכב הפך עיצוב והוא עושה נוכחות במילאנו על הרצפה הרהיטים.


דשנים, ur

0 comments:

Post a Comment