Saturday 24 June 2017

YZF-R1M סקירה ופרטים ספציפיים



האופנוע YZF-R1M ספורט הוא מומחה ייחודי R1 כוכב, והוא מגיע עם פרטים המפעל מתקדם - מאפשר לכל רוכב ורוכבים לקבל את הכוח האמיתי שלהם מסילות.


יחידת המדידה של 6 צירים (IMU) מספקת שליטה על המתיחה, השקפים, הגלגל הקדמי, הונאה והקדמה. בקרת התקשורת שלה יחידת GPS מאפשר זמן אימוץ של טאבלט אנדרואיד ונתונים פעילים אחרים - ואת ההשעיה של ההשעיה מירוץ אלקטרוניים yzf-r1m (ERS) מספק ניהול מקיף.


עם 200 PPS מנועי crossplane, מארז גלגלים מיניאטורי, אלקטרוניקה 3D שליטה מיוחד פחמן bodywork, R1M מביא M1 הנגזרות מפעל אופניים הטכנולוגיה לבעלים פרטיים.


כזה אופנוע טק מעולם לא נכלל עם מנוע 200PS שלה, אלומיניום בסיס גלגלים / מגנזיום שלדה הגוף פחמן, R1M כולל M1 ו arreeage טכנולוגיית DNA.


החדש R1M אלקטרונית השעיה מירוץ (ERS) - כמו גם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שליטה אלקטרוניים, ניתן להשתמש בהם לייצור אופניים - נותן לך מהירות ואופטימיות גבוהה יותר עבור שליטה 3D.


מכונה זו משתנה מראה את תחילתו של עידן חדש, מרגש חדש, שבו כל רוכב ריידר לא יכול להיות מסוגל לעשות את זה. R1M נמצא כאן


M-1-LAT עבור 200-GPS מהנדס Crosssplane


הדור הבא R1M מופעל עם חדש 998cc crossplane 4 צילינדרים 4-שסתום מנוע אשר נפתח 200ps - מבלי ללחוץ על האוויר של רם. מאז השקת ה- VZR-M1 MotoGP, שחרורו של ה- Crossplane בחלק החדש שנוצר מוגבל למוצגים באיכות גבוהה, יחד עם 270 מעלות -180 מעלות -90 מעלות -180 מעלות.


אלקטרונית מרוצי שימוש (ERS)


ההשעיה האלקטרונית (ERS) לוקחת נתונים מה- IM-6 IMU, המאפשרת ליחידת הבקרה של Senten (SCU) לבצע התאמות להגדרות ולקיצוצים. על ידי גמישות, ERS משפר את היציבות בין גשרים על ידי הפחתת יציאות - ומספק תיקונים טובים יותר כמויות גבוהות יותר מאשר קוקוס.




יש לי יחידת בקרת תקשורת (CCU)


יחידת בקרה (CCU) בפונקצית רישום נתונים המאפשרת לנוסעים לאפשר לכתוב נתוני הפעלה שונים, כולל שקיות של זמן, מהירות, מיקום מצער, מעקב GPS, Con גוף ועוד. זה יכול לשמש כדי להתחבר עם ימאהה רייד Control (YRC) תוכנית, כאשר אתה יכול להציג, להוריד או לשנות את המכשיר נע.


YZR-M1-CARBON BodyWork עבור AIR


M1 נורמלי אופניים ב R1M אור פחמן גוף, כפי שנאלץ למשוח את האוויר המרכזי במסך גדול. הלוח החדש של ה- LED 'מוסתר' משפיע על הדגש של ה- DNA על כל חלק של האוויר, בעוד שתי התאומות התאום דו-תאומות תאומות הן באמת ייחודיות.




יחידת עיסוי ראשונית (IMU)


מערכת בקרה סידורית מספקת מידע מדויק על (SCS) ומערכת בקרת אחיזה (כולל פן MotoGP להתמודד TCS), יחידת מדידה המורכבת Inreshiyl Inrshiyl (IMU) המכונה ECU - כל המאפיינים של אלקטרוניקת ההפעלה.


שליטה תלת מימדי


אתה חווה מערכת בקרת שיגור (LCS) ומערכת מהירה משמרת (מערכת בקרת שקופית מעל Kyuess) (SCS) מתיחת Control System (TCS) בנק ובקרת מערכת להרים קדמית (Elaif) גלגל אחרון הוקם. ), מאפשר לכל נוסע להשיג כוח מלא ממקור בקרה אלקטרונית אלקטרונית של R1M.



0 comments:

Post a Comment