Saturday 24 June 2017

ימאהה YZF R15S המכשיר ופרטים מנוע














YZF-R15 יש כיסא ריק, שנועד לספק נוחות יותר עבור הנוסע וגם גור. זה כבר ארוז עם 150 סמ"ק פחות מים, SOHC 4, 4 מנוע שסתום, דיסק בדיסק האחורי 12 ליטר של קיבולת דלק, סגסוגת וגלגל על ​​גרפיקה המשחק.


מטרת הטכנולוגיה Hamaiech של ימאהה היא לספק נוסעים במהירות גבוהה ונוסע ניסיון. כדי לעשות זאת, היו"ר של Unibody אושרה. הוא נועד לספק את התמיכה הנכונה עבור הנוסע ואת פיליאן, אתה רוכב לטווח ארוך בכל המהירויות.


אופניים ימאהה סדרה R נמצאים תחת חתולים בתוכנית רדיו, כך שהם יכולים להיות מסופקים עם ניהול המתאים וניהול Aero. אלה לא רק חתולים, אבל הם ניסוחים מעורבב כי הם אחראים לשליטה על יעילות האנרגיה. אוויר זה נהנה ישירות מן YZF-R15S

מנוע קריר נוזלי


המנוע הראשון של הודו היה עושה מודל עם מנוע נמוך, מנוע המים החמים מספק ביצועים יציבים, מקטין את התנועה, ומספק תנועה במהירות גבוהה. המנוע מחובר לשופט מים, כאשר מים קרים מתפשטים למנוע. אמנם זה נעשה שימוש נרחב עבור מכוניות ואופנועים, יש כמה דוגמאות של אופנועים לנושא זה בגלל עלייה במשקל בצורה של קסדה. YZF-R15 משתמש ברדיאטור משולב ואלומיניום בהיר ומיזוג אוויר לחימום חום. זה גרם לנו ליצור גוף יציב ומאוחד תוך שמירה על ביצועים יציבים.


היתרונות של שימוש בשיטה זו כוללים נסיעות ארוכות, מהירות גבוהה וביצועים יציבים במהלך טיפוס הרים. מנוע נוזלי בפועל אינו דורש כנפיים מחלק חום ולכן המנוע יכול להביא ביצועים טובים שלה ללא הפרעות חום. בנוסף, מכיוון שהראש והגליל ארוזים במעיל מים, הצליל המכני של המנוע ירד במידה ניכרת. המנוע החדש שפותח מספק ביצועים מהירים עם ביצועים מעולים על כבישים ישרים וכבישים מהירים. YZF-R15 מספק גם ביצועים סביבתיים. תכונות אלה נחוצות עבור "supersport עירוני" המסע מעולם לא קרה במקרה של אושר ואיכות


מושב האויבודי


כיסא Unibody כבר בברכה לספק נוחות נוספת עבור מטיילים ופילאנים.

חדשות רוחות חדשות


גרפיקה ספורטיבית חדשה מספקת R15s לצפייה טובה ושיטתית.


השעיה של סוג ההפעלה של AMONOCROSS


YZF-R15 יש מערכת חיבור monocross המספק נסיעה נוחה והסרה יכולת. למעשה, היא "תוקפנית" תוקפנות בעת רכיבה.על סמך התוצאה של התנועה מאחורי ההשעיה monochas משותף, יש פונקציה חיבור מסונכרן בין הזרוע האחורית לבין יחידת מגן כדי לשנות את מספר הכבד. כאשר תערובת יוצאת דופן הוא סגור לחלוטין, את שיעור הכבד הוא גבוה ואז האביב הוא רך, ואת הספוג עובד היטב. מאז מגיפת הכבד מופרעת, קצב הכבד יורד בהדרגה ורמת האביב עולה. לבסוף, כאשר הוא הושלם, שיעור הכבד מתכווץ ואת האביב קשה וגמישה, ספוג הוא גם קשה. בדרך זו, על ידי שינוי קצב הכבד, אנחנו יכולים לקבל נוחות הנסיעה רך להאט בשל עומס כבד. מסגרת ויציבות מסגרת FrameBox מסגרת יחד עם ההשפעות של ההשעיה Moraxruss היא תכונה תחבורה טובה, ניהול הדוק, וסוג הקשורים המרה, אין סיבה לצאת אי פעם. בתור יורשו של סדרת ימאהה R, YZF-R15 זכתה בסדרה 'ניהול צמוד.


WIDER צמיג אחורי רדיאלי


בטווח של 130 מ"מ, המכונה מאחורי מכונת הגלגל מתחבר לגלגל המכונה גלגל מונע הוא "גוף מתון" רדיאלי, המהווה את הדרך הטובה ביותר, כגון שתי מנורות מחוץ למרכז "אור". רווחי השביתה לא ייאמן הם: (1) רמה גבוהה של מיקוד כבר על כתם וקרן ו (2) צמצום הסיכון של צמצום פוטנציאל לכלכלה חקלאית טובה יותר.


בשילוב עם שלשול ותבניות דפוסי, עלות המעבר על פני החגורה הגוף רדיאלי נועד להתאים את האיזון כדי להשיג מתקני ניהול תקין.

0 comments:

Post a Comment