Tuesday 27 June 2017

BMW 1600b








ג 'ק אבל יחד הביאו את הטכנולוגיה השישית שלהם באנר המושג יחד. הוא אוספת על מזחלת 160 כדי להסיר את הסוס, אשר מנצל הסרת חזקה ABS קורא אבל יש כמה דברים עבור נוחות ובטיחות. המכונה הזולה ביותר נוצרת על ידי המפעל כסיור ישיר בכבישים אמריקאיים, וכפי שכולנו יודעים, כאן התיירות משמעה משהו שונה ממה שקורה באירופה. היום אני רוצה לעשות את המאמר החדש Beamer הרבה מאוד כבר הושעה במלחמה עם אמריקאית שאינם אמריקאים תיירות - זהב כנף F-6B מהונדה, כאשר העשן מוסר, איך זה יחול?


העיצוב

מלבד החיות, אני רואה התאמה ברורה תוך כדי צפייה כל הנסיעה הזאת. הכל מאורגן היטב עד "הדברים הבאים" לקרות, וזה משאיר אותי עם קצת תקווה במכונית לפני שיש לנו מנהרה בדיקות fairing, מתן שקית "הנוסע" טוב יותר לספק מיזוג אוויר במשרה מלאה ומזג האוויר, ובכן, יותר ביטחון, כמו אדם יכול לצפות באופן חוקי על אופנוע.


Beamer לאט לוקח אותו, עובר לגובה של Sleepstream ורץ עם השמשה הקדמית המלאה, עם כוח מתכווננת כוח נגד חתך קבוע "לחתוך למטה". השמשה הקדמית) בהנחת F6B, המסך הונדה נראה מגניב, אבל כשאני מסתכל הרבה זמן, אני יודע שאתה נראה טוב, אתה לא צריך לעבוד בחינם.


אין אופניים מזעזעים אחרים, הנמצאים מול האחרת, הרחק מצדו של האור, שהוא אחד הגורמים החשובים הן מנורות ומנורות מהירות. ברגע שזה נראה קטן ככל האפשר, winkers למשוך flasers שלהם על כל צד ימין של הקצה המוביל של Beamer סקופ להשתמש בכל לפנות- Turn להפוך דיור, בעוד הונדה עם שתי רמות, אורות על מראות כמו מערכת BMW נראה טוב, בחרתי נתיב של הונדה כי נראה לי שזה מקום אמיתי, במיוחד מאחורי הגב לא נעים לי להגיד המסך הוא מעלה אור על הרקע, אבל הבטיחות של אסתטיקה היא תמיד שם.


מחפש את האופניים רכיבת אופניים דרך כל האופניים, אבל להיות כנים; אין יצרנים אשר ידועים למעשה לעשות מנועים טובים, ולקוחות רבים יכולים לקחת פחות טיפול במקומות רבים אחרים - בניגוד רכיבה על אופניים, בעלי חיים אלה באים עם מלאי, וזה מראה כי ההבדלים בשוק כי הקונים בארה"ב שניהם מרגישים צורך לאחסון האחסון ודורשים את זה ובמקום להמשיך עם panenders מבט טוב יותר, המפרץ רמה היא. כאדם, ה- F6B נראה טוב יותר בגוף שלו ואת המדידה שמחברת את כל החלקים יחד עם אותו מהפך באותה מהפך.


מארז


אלה הם אופניים גדולים, קשה, ולכן הם צריכים צורות גדול לתפוס. נראה כי היצרן מסכים כי סוג של גשר, אלומיניום אלומיניום מנוע היא הדרך הטובה ביותר להשיג את זה, כי זה מה שאנחנו כאן מגובה של אוכף upto 28 אינץ 'מן הקרקע של הונדה, אבל beamer עוד עיכול בהתחשב לקוחות, עם עליית טוויסט המרה באמת, הוא כ 31.9 ו 32.7 ס"מ. למרבה הצער, תיקונים באים מ מושבים שונים, ואם אתה רוצה להשתמש בהם בדרך זו, אז אתה צריך לנהל את התיק.


ההשעיה הונדה חוזר 4.8 אינץ 'עד 4.1 ס"מ, לעומת 4.9- 5.4 אינץ' מקווי beamer, אבל סיפורים בפועל הושעו על ההשעיה. הונדה שומרת על תוכנית קטנה ומעלה את ההעלאה לפני monoshock הרקע, אבל Beamer גם מביא אותו המדף העליון עם תכונה דינמית אלקטרוניים ההשעיה ההשעיה אשר לומד באופן קבוע לעדכן להאט את הסטנדרטים . בנוסף, הנוסעים יכולים לעבור בין כביש פול לבין הגדרה דינמית פשוטה, אז יש משהו


K 1600b, משוחק במלאי, הגנת ABS מקודד, אבל הונדה העדיפו להגביל את הבלמים לשדרג את מערכת הבלמים Sintness, אשר עבד קשה בין חזית ומאחור, וזה לא אותו דבר. בדרך כלל, אני חושב BMW מכניס מכנסיים עבור מתקני הכסא גלגלים של הונדה, הידיים למטה.


כוננים

אלון הוא טוב נותן נוחות ותחזוקה, אבל בסוף היום הם צריכים לעשות את זה, אז בואו נלך

0 comments:

Post a Comment