Tuesday 27 June 2017

Ducati supersport specs ואת הרחבות



זה כבר ארבע שנים בהפיכה, אבל Ducati יש סוף סוף פרסמה את משפחת Supersport חיננית לשנת המודל 2017. קטגוריה זו ב בהשראת גזע "מפלצת" מסגרת והבאתי טיפול Sportbik וביצועים לשולחן עם סוסי פוני יותר מ -100 וברזים, אך כחלק מחבילה, מציע יותר חלקם פחות Dukatisi פוטנציאל מאיים, אז נאמר, המודל הקלאסי.


המפעל מתאר את הקו החדש כמו "תכליתי ונגיש" ואת הבסיס כמו קצת אור על "היבטים sportier" המהווה לפנות רוכבים אלו פירושו סופרספורט, מודל "S" לוקח קצת Trehaparing כמובן, עבור משחק יותר קעקוע טבע, בואו נסתכל על racebike ראוי לראות מה בוני האופניים בבולוניה יש לאחסן לנו עם זה מאמץ חדש.



העיצוב


(Supersport S)


הדוכס הכין את רכיבה על סוסים, אשר עשוי להיות מוכן לעבור את הפער בין הרוכבים לבין אנשים נלהבים יותר, אבל אלה הם כל המשחקים ספציפיים Ducati. הראש הוא על "זועם זר" הפנס הסדר במשפחה, אשר מוגדר בתוך המצח המצח הקדמי אשר מסתובב מונה מנוע רגיל רדיאטור.


צצת Feying היוצאת של החלק האחורי של נוף Tentlaijing של הגליל האחורי פטר המסגרת, ואת הצד האחורי של דיור זנב האור גם משכה לא, אשר עזבה את המונית. את stoppoints קצרים הר האחורי את האותות, הרחבה כי בהחלט יכול להיות שיפור, אבל את האותות הקדמיים ממוקמים בבית המראה של זה נראה ברור כמו שזה.


כיוון כף הרגל אל התחתית שומר על הרגליים במצב של ספורט ספציפי הספורט, אבל המטפלים לאפשר מצב גוף כנה משחק תפקיד גדול בגישה "נינוחה". שני הנסיעות מגיעות עם שלושים וחמישה מקומות ישיבה ורכבות רגל, אבל "S" מקבל כיסוי "P"-Pad שמנגן את הטלאים שלו. גובה המושב אופייני לסגנון באורך 31.9 ס"מ.


מארז



המשקל היה נושא מבער קדמי במהלך הפיתוח והמפעל השתמש במסגרת השביל הצינורי שלו כבסיס. הסידור של מנוע מתוח מחליף את המנוע של חלק גדול של המסגרת, אפילו כדי לטעון את תת מסגרת על ההלם האחורי טחנת.


עיצוב הנדנדה הוא של שכנוע חד צדדי, ואת הייצור של אלומיניום יצוק הוא חלק לשמור על המשקל למעט להציג את הנוף של הגלגל האחורי בצד ימין. המגרף והשביל הוקמו עבור headlink זריז עם בסיס גלגלים 24-ו 3.6 אינץ 'עם בסיס גלגלים 58.2 אינץ'.


כאשר אנו מגיעים לבחירה של המפעל רכיבי ההשעיה, האחים הם קצת שונה. בהתאם לדגם, A Monoshok נכון יצירת קישור פרוגרסיבי על, ואילו החלק הקדמי הוא 43 מ"מ פועלים מזלגות USB Marjhoki, ואת preload מתכווננת דעיכת רפלקס בשני קצותיו. "S" מודל משודרג במלואו, USD, 48 מ"מ מזלגות Ohlance ו שדרוגים Monashock להשעיה.


Brembo M 4-32 Monoblok ארבע-סיר בוכנה בניגוד קליפר לקשור זוג 320 דיסקים מ"מ מלפנים מתחבר עם מגה התאום-סיר קליפר Bosch 9 245 מ"מ דיסק אחורי חבילת ציוד סטנדרטי עם ARS. בנוסף, לפני ההתערבות של מערכת ABS, הוא מגיע עם שלוש מפות שונות עבור רמות שונות של להחליק. גלגלי סגסוגת אור עם טריפל, חישורים בצורת Y, Pirelli של Diablo רוסו השלישי צמיגים בלום עם 120/70 הדף 180/55 גב.


כוננים


(Supersport)


עכשיו לב פועם: 937 cc teststretta 11 מעלות L- מנוע תאומים. זה הגיע מקורר נוזל, אשר יהיה בעיקר אמריקאית 9 0 תואר "V", ואשר מחייבות את מעיינות שסתום בהשראת החתימה של דוקאטי Desmodamic משחק Walvrton אשר דוחף את הראש של מצלמות ארבע-שסתום-פתוח ומשוך-off ו להפסיק שסתום לצוף על RPMS גבוה. 11 מעלות מציין את כמות סיבוב גל ארכובה המתרחשת במהלך חפיפה שסתום, היא תכונה אשר פולט פחות ומסייע לעמוד בדרישות Euro-4.


כמובן, overswer, המנוע פועל 94 מ"מ נשא 67.5 מ"מ שבץ. זוג של 53 מ"מ מצערת הגוף גורם רכיבה על ידי תיל שליטה, אשר מספק רוכבים עם אפשרות של שימוש בשלושה מיפוי מנוע שונים עבור תנאים שונים רכיבה סגנונות. הגדר עבור רוב הפרופילים, טחנת חוסך את כוח סוס מלא עם תגובת מצערת ספורטיבי. בתוך המסגרת האמצעית, ה- HP השלם להקיש עדיין, אבל עם משלוח פרוגרסיבי שדברים נפלאים מעט בחלק תחתון של הסקאלה, עקומת כוח מתקדמת עבור מצבים עם סביבות עירוניות מתיח פחות-כוכבי הכוח מוגבל לפוני 75.


המפעל הוא סכום ניכר כדי 9 ארנבים מקסימום 113 ו 6500 סל"ד ב Grand יוצא Gnton של 71.3 ק"ג, משקל של 463 ק"ג, אבל "חם" 12.6-ל-1 יחס דחיסה בכל פעם שאתה לשאוב פרמיה רצון האם

0 comments:

Post a Comment