Tuesday 27 June 2017

BMW R1200R לדבר פרטים









מנוע ההפעלה החדש R1200 R מציג סטטוס סטטוס במקרה של ביצועים חזקים ועיצוב. כאשר המפתחים שלנו העלו את הרעיונות שלהם עם BMW Concept Roadster, האופניים החדשים היו מקור מצוין לעידוד שלהם. ואין פלא - אחרי הכל, R1200R החדש הוא מכונה רבת עוצמה המשלבת בנוחות, ספורט כישרון ועיצוב בצורה שונה מאוד.



עיצוב שובר עיצוב


שרירים קומפקטיים, חזק - הוא עיצוב אופנוע חדש בבירור אלו ניתנות עבור אנשים שכבר ס לא רק זה להכריח עצמה מתחת לטלסקופ מזלג Bakfaid מבוסס על RR 1000, אלא גם להבטיח את היציבות ופונקציונלית האם. עם תמונה מושלמת עם דלק טנק ומושב חזק עד המושב האחורי, הנסיעה הזו היא נסיעה במשרה מלאה עם הנסיעה.


סגנון אישי



בפעם הראשונה, ה- RS החדש יהיה זמין בסוף R 1200 בלבד העיקרית Kokpende, אבל שני חרט נוסף, אותו הוא להבטיח כי העיצוב הוא צדק הרבה למי שהם אוהבים: קלסיים Term, קורדובה הכחול ניגש או להכות את הגוף או מסגרת אדום או זום מירוץ עם רעם גריי היט עם מנוע אתלט לבן לבן אתלטי, תרמיל זהב (אופציונלי דינמי ESA בלבד) עם מתמחה רכוש).


חיתוך טכנולוגיה



1200R הוא גם מראש טכניות טכנית. סך הכל 125 HP חדש R1200 R Plus מספק יותר כוח לדגם יחיד, ניתן למצוא בלחיצת כפתור, אפשרות הבקרה הזמינה בקלות (DTC) שומרת על סמכות זו יעילה באספלט. הנוסע יש את כל חזותית מובנית תודה על לוח פאנל הציע המורחבת.


הבהקה אישי מצטיינים



R רוחב של אחסון זמין 1200 R מרשים במיוחד: תיק מיכל, כגון דור חדש של R 1200 R. התכונות החדשות של Dynamic ESA שונה מאוד, כדי להתכונן V Navigator BMW נוסעים עם ארבע השמשה BMW Multi-Controller, Shift Assistant Pro ו Keilide Ride פותח את סגנון העגלה של המשחק בכל דבר. ישנם פרטים רבים נוספים עבור כאב בצורה של כאב יד ביד ביד בצורת בר מקוטע פלדה נירוסטה electrolysted, את האיזון הנכון בין הביצועים לבין התוכנית החזותית

כותרת


"R 1200 R הוא אחד Sejimgwako האירופי הפופולרי ביותר, כי אנחנו יהיה יותר טוב מזה. אם אתה יכול להרגיש בנוח כדי ליהנות ממשחק אחרי נסיעה ארוכה הכביש הראשי וקשה, אז BMW R1200 R 2015 צריך באמת להיות זהירים. "----- Autovolution


"למרות R BMW BMW 2015 כדי להעביר את כולם לראות את הלוח להגדיר R 1200, BMW R 1200 R כדי לשנות את הסגנון של גרמניה היה כמעט בלתי צפוי. המכונית מושכת שעבר בגיל הרחיקה משמעותית לשנות את העיצוב אמנם לא כמו BMW ראינו בתחילת השנה.עם זאת, BMW R1200R החדש הוא מכונה טובה המשלבת תיירות תיירות תוססת ארץ. "

0 comments:

Post a Comment