Saturday 24 June 2017

MT-29 - סמל של חושך







ימאהה MT-09 הוא רעיון נהדר עבור רכיבה על אופניים. עם שלדה פעילה עם מנוע מומנט בעל 3 גלילים גבוהה, מכונה זו מיועדת למטיילים שמזהים אופי ונפש.


המכות של בעל חיים זה הוא בלתי מתוכנן 3-צילינדרים 847cc מנוע, אשר משוחרר על ידי מגוון רחב של חגורות אור ירוק, לא דליקים, אשר אינו מזהה את מהירות האדרנלין המהירה ביותר.


בשל כישלון הטיפול באופניים עם אומנות חזקה, מארז אלומיניום קומפקטי, מערכת בקרת גרירה (TCS) והמיקום הקל ביותר לשבור משבוע לעיר עד יום ראשון בבוקר,

מנועים קומפקטיים וקלים


כדי לשמור על MT-09 פשוט, קטן ומשולב ככל האפשר, המעצבים שלנו בחרו מסגרת אלומיניום יצוק CF אלומיניום. משקלו הקטן ואיזון מאוזן של השפעתו תורמים לתצוגת האופניים, ומסייעים לשמור על משקל הגוף מתחת ל -188 ק"ג.




מונוכרוס וסימטריה אסימטרית


בקצה האחורי יש ייחודי יוצא דופן למות יצוק swarmarmerm המספק לפחות מרוצה ליצור מערכת סטנדרטיזציה. את backstream הוא מתחת לתחתית המושב benchstretch, ואת pivots החיצוני להזין את swingarm, שמירה על שלדה רזה נסיעה משותפת.


חינם 3-משחק סיור 1


קומפקטי 3 ל -1 מערכת הפלט, עשה לחבר צינורות עם השפעות האף טוב, תורמת לריכוז של המונית- centricity עבור ההימורים. כמו גם Abhishek Nanofilm, אלה שלושה צמחים ריקים ריקים לרוץ עם הערות גרון קטן באזור הקשורים באיחוד האירופי.




לוח זמנים לניהול הדרכים


בשל רמה גבוהה של הטיה נמוכה ושליטה, MT-09 מצויד במערכת בקרת המתיחה, שבה שני מצבי ומתגים נפרדים כבויים. מצב 1 מספק ממשקים קטנים עם מצב 2 מספק אינטראקציה גבוהה, אשר מאפשר לך להגדיר או לסגור TCS בהתאם לתנאים שונים בסגנון רכיבה.


צבע דינמי חדש


יש צבע גבוה MT אפשרות שפותחת את היקף פורמט חזק שלה מדגיש עיצוב ייחודי הטיה. הנורה הצהובה הבוערת משמשת לגלגלים פשוטים, בעוד צבע הגוף מסתיים בצבע אפור בצבע נמוך, כך שניתן להגדיל את הצורה והמהירות הייחודיים של האופניים.


תכונות אחרות כוללות דלק טנק ואת הכיסוי הגבוה, המתאר את הכוח הגדול ואת העיצוב הייחודי של הרכבה הזנב.




התחל להקשיב ארגונומיה וניהול חינם "רזה בכושר"


MT-09 נועד להתמודד עם תפקידים שונים, אשר על ידי משחק עד סוף סוף השבוע לעבוד שגרות היומי. רבים handbars לספק ארוך טווח, גלגלים יציבים, ארגונומיה ללא מתח - ו-14 ליטר טנק הוא חזק לרוץ המבטיח בגדים עם בגדים ואביזרים חשמל.

זכויות אדם של 10 שעות ו -17 שנים


עיצובים אקסטרים משמשים בכל מקום, כדי להגיע למשקל המינימלי של MT-09 יש לנו חוט סגסוגת חוט. גלגלים שקטים עם צמיגים ייחודיים - חזית 120 / 70ZR17 ו- 180 / 55ZR17 לפעולה תקנית ומגיבה

0 comments:

Post a Comment