Tuesday 27 June 2017

רעיונות אפריקאים תאומים







N בשנת 1986 Anaksar התקיים DBT ראלי דקאר 650 הכנס הבין את החלום לזכות בתחרות הגלובלית ברחבי העולם 87, 88 ו חזר על 89 ובעבר זכתה התאום דרום אפריקאי Aksarvi 750 Aksarvi 650 זוכה אפריקאי Twin עכשיו, אחרי ארבע שנים של פיתוח, CRF -1000 L אפריקה נמצאה בליבה של שורשי התאום, תלוי בהיסטורית דקאר, תאום אפריקה לצורה וי פעיל מהלך ספונטני של הקונה הפך - אבל כשאתה שומע את השיחה - זה איטי, חזק איטי להגיע לתוואי הכביש הקשים

אופניים

בלם (ABS) הוא גל גל של 310 מ"מ, 4 רדיאלי רדיאליים רדיאלי קדמי דיסקים כדי לשמור על תחושה של תחושה והתמדה. הדיסק הקודם הוא 256 מ"מ 'גל' בסגנון עם קליפר 1-pot

Rally סגנון רוכב קונסולת

תאומי אפריקה להתלכד סגנון, מד מהירות, טכומטר, דלק, עמדת הילוך, * ABS, Acstisi, מד מרחק, מתאפיין במסך LCD גדול המציג טיול ולצפות. סגנונות האשכול מבטיחים שכל המידע על הנוסע יקרא במבט אחד, ובכך ימנע את הכאב בעודו נהנה מהטיול.

פנסי LED

מנורות תאומות באפריקה התאום הן פנסים LED, אשר מבטיחים נוף ברור ועשיר, כאשר נוסע פועל על הכביש השחור. המאסטר עולה בקנה אחד עם מערכת AHO העולמית (זמן אור). LED מפחית את צריכת האנרגיה ב -90% בהשוואה לפנסים הרגילים

הונדה בחירה מומנט שליטה (HSTC) ו ABS הם לא רק פעיל, אבל באופן עצמאי יכול להיות מתוכנן לספק לך 80 שילובים שונים. במילים אחרות, אתה יכול לסנכרן את התגובה התאום האפריקני בהתאם לנסיבות המיומנות שלך ואתה רוצה.

מנוע DCT

מנוע תאום מקביל - 99 סמ"ק 87 וי 7500 סל"ד כוח 91.9 ננומטר מומנט @ 6000 סל"ד


טכנולוגיית העברת מצמד כפול של טכנולוגיה ייחודית עבור הונדה חפש אופנוע הראשון Auto מדינת פונקציות אירוח ותפעול מסע כיף יותר על ידי התמקדות ההופעה אוטומטית להזמין להזיז את מהירות המשלוח של האופנוע שלך, להפוך פיצוץ. לשלוט על האופניים שלך בתוך התוכן של הלב שלך

להתחייב לעזוב את המצב

שליטה ימנית מספקת השישי, 'n' (נייטרלי), 'ד' (הכונן) או 's' (ספורט) הבחירה.


במצב 'TM' של תיבת הילוכים ידנית, עם תיבת ההילוכים איטי 6, באמצעות עצות המטפל העליון בצד שמאל. ישנם 4 מצבי ברירת מחדל 'AT'; עם המצב "D", כלכלת גז טובה יותר של נסיעות ולהאריך "מצב" או במצב ספורט, להשפיע על אמצעים הקשורים למשחק הקשורים שלוש אפשרויות: S1, S2 ו S3.

השעיה

קדמי מקלחת 45 מ"מ מחסנית סוג החיסרון למטה) מראש חיישן סגנון חיוג והתאמה DF, שביתה של 230 מ"מ. חזרה:-Link Pro ומטען גז של Monoblok Dapr, חיוג preload בסגנון שמאי והתאמה ההשעיה, סגסוגות סיבוב גלגל אלומיניום 220 מ"מ.

בורר המשמרת הידנית

המעבר לשינוי ידני הוא יד שמאל, המאפשרת לכל אחד לעבור בקלות באמצעות הילוך (+) או למטה (-), הוא מסופק עם חבילת חניה פשוטה.

0 comments:

Post a Comment