Sunday 16 July 2017

Apple עושה קשה עבור טקסט כוננים








זה יגרום הטלפון שלך נראה כמו משוכה חדשה בעת התקנת נסיעה הקרובה עם Apple IOS 11 בסתיו. מצב מרובע שחור שחור גדול זוהה כי אתה בתנועה באמצעות אפקט דופלר Wi-Fi (למה לא?) אז הכל משתנה, לא משתמש ביישומים או לא. זה גם שולח תגובה למשפחה וחברים המניעים אותך מי קורא. על פי התפוח:


YOS 11 מספק דרך חדשה לעזור להתמקד יותר על הכביש, בעוד לא טרח בזמן נהיגה. גם יכול לזהות את זה כאשר אתה מפעיל מידע כדי לשמור על המסך שלך כהה והוא יכול להשתיק את זה באופן אוטומטי. למשתמשים יש אפשרות לשלוח מגיב אוטומטי לשמות הרשומים המועדפים שלהם, כך שהם יכולים לדעת כי הם נוהגים ולא יכולים לענות אלא אם הם מגיעים ליעדם.


אפל הועמדה לדין פעמיים על כך שלא עשתה זאת, בתנאי שהוא קיבל פטנט טכנולוגי ב -2014, אך אינו מזכיר אם המתקן נוסף בתגובה לתביעה. באנגליה, הממשלה שוקלת לבצע "חובה" תשלום חובה.למרבה המזל אף אחד לא תבע אותם לא להיות מוסחת עדיין.


E יכול לעקוף את זה על ידי לחיצה על כפתור בשם "אני לא נוהג", אשר נחשב את השימוש של הנוסעים, לראות כמה אנשים לכודים בתנועה, אני תוהה כמה אנשים קליקים, כמה אנשים ישתגעו לראות את המסך ריק בטלפון שלך, לחשוב מה חסר בכל אור אדום. מה איתך, האם אתה משתמש במצב ניווט בעת נהיגה? ההצבעה אינה ידועה, למען האמת


אינפלציה של כדור הארץ


טום קראדי, משפטן המדינה ר 'מידלנד טען כי בשנת 2009, 2011, 2013 ו 2015, המחוקק לשעבר מושל ריק פרי הצעות דחה את הלחץ בבית.


יו"ר הבית לשעבר, היושב-ראש, קדידאק, אמר: "העיר שלי במידלנד נמאס שלא תוכל לשלוח לי הודעות טקסט ונהיגה". "בגלל זה הוא עבר צו מקומי".


הלחץ של מנהיגי ארלינגטון להתנהג כאירועים של הודעות טקסט הפך לנושא לאומי ומקומי. "אנשים שואלים למה אין חוקים בעיר", אמר הסנטור שרי קהארט, סנטור, ואמר: "אנחנו מודאגים ממספר הולך וגדל של תיירים שאינם יודעים על המשאבים שלנו ועל האירועים שלנו כמה מקרים הולכים לאיבוד ", אמר," זה עניין של ביטחון של האזרחים והמבקרים שלנו ".


CAPART אמר כי הפקידים ראו לראשונה חברי פרלמנט במדינות "כדי לראות אם הם יעשו משהו, ואם הם להתמודד עם המדינה או לא, אז אין להם מושג טוב".


קוד העיר אומץ בספטמבר 2011, שבו נהגים נאלצו להפסיק לשלוח הודעות טקסט, קריאה, כתיבה, משחקים וידיים אחרות כדי ליצור קשר עם טלפונים ניידים.


תומכי הביטחון אומרים כי על פי נתוני התנועה הלאומית לסטטיסטיקה של בטיחות בדרכים, ייתכן שיש יותר מ 4,20,000 נפגעים בכבישים בארה"ב יותר מ 3,100 מקרי מוות. בכל יום נתון, ההערכה סוכנות, כ -660,000 נהגים משמשים על טלפונים ניידים הכביש.


לדברי מחלקת התחבורה של טקסס, בטקסס בשנה שעברה, 455 מקרי מוות היו מואשמים על ראש קרוע, יותר מ -3,000 פצועים, 22 מקרי מוות ו 236 פציעות חמורות. המשרד מספר כי בשנה שעברה דווח על 109,658 תאונות בטקסס, עלייה של 3% לעומת 2015.


גרנד פראייר, דובר המשטרה, מארק ביסקארדה, אמר כי "המגיפה שמושכת תשומת לב בכל רחבי הארץ, היא הורגת אנשים מדי יום", מאז דצמבר 2013, דובר משטרת גראנד פריד מארק ביסקאדה, על מסים ועל נהיגה אסר. זה לא היה הגיוני לאמץ את זה. אנחנו רק אחת מאותן ערים מעטות שבחרו לנוע קדימה וללכת. אני שמח כי המדינה החלה סוף סוף "


חוקי המדינה


בדומה למידלנד, חוק ארלינגטון דומה לחוק המדינה, אבל בערים רבות, כולל בדפורד, הורסט ווטוגה, יש חוקים מגבילים יותר שרק מונעים את השימוש בטלפונים ניידים בהישג יד (או בזמן החירום). הבעיות האלה בסדר, עכשיו


אבל אבוט לקח שימוע מיוחד ב -18 ביולי, וסדר היום שלו כלל תיקון בחוק העברת הודעות טקסט כדי למנוע מערים ומחוזות לגייס מכשירים ניידים בכל מקום ברכב. הוא אמר עם חוק המדינה, הוא רצה "להציל את תערובת של כיווני נסיעה מטקסס אל השמיכה בטקסס."


Kradk יתנגד למדוד זה. למרות הצעת החוק אוסר בעיקרו הודעות טקסט ונהיגה, אבל רוצה שזה יהיה קשה עבור ממשלות מקומיות, אם הם רוצים השכנים המערבי טקסס שלהם, Amarillo ובסו ללא יד.


גורמים רשמיים במשטרה אמרו כי רק חוקי יד חופשית קל לאכוף תחת כללים כאלה אשר רק לעבוד עם הודעות טקסט, נהגים הם נסוגים לעתים קרובות עבור שיחות בטלפון, לא הודעות טקסט. . גורמים רשמיים אומרים כי כל חוק המשטרה מאפשר לתפוס בטלפון כך העבריין

0 comments:

Post a Comment