Sunday 16 July 2017

האם מל"טים או משאיות מספקים את הסביבה הטובה ביותר? זה תלוי









מאז שהזמזום נעלם מהמציאות למחשבות פרועות בשנתיים האחרונות, נשאלת השאלה האם לרובוטים מעופפים אלה יהיו יתרונות סביבתיים כלשהם שיצאו מהחבילה שלנו בדלתותינו הקדמיות.


על פני השטח, סוללה מופעל כלי שיט נראה אפשרויות ירק עבור משאיות מונעת דלק, אבל יש כלי צפיפות במשאיות הובלה - והוא יכול לקחת הרבה חבילות ועומס כבד באותו מרחק. אוניברסיטת וושינגטון החליטה לדעת איזה מטוס, מטוס או משאיות הובלה אחראים על זיהום פחמן נמוך, והתשובה היתה: זה תלוי


חוקרים מצאו כי מזל"ט על המשאיות לנצל, כאשר המרחק יורד וכאשר ההפסקה נעצרת בדרך. משאיות לעומת זאת, כאשר נסיעות למרחקים ארוכים ועוצר על הכביש יותר ואז מנצח


"המסע הוא יותר אינטנסיבי אנרגיה - הרבה מאמץ נעשה כדי לקבל את עצמי, אז חשבתי הראשון אין דרך להילחם המשאיות לפליטה פליטות פחמן של דו תחמוצת הפחמן", עמיתה של סיצ'ואן פרופסור בכיר, נ 'גודצ'ילד, אמר והנדסה סביבתית "בסופו של דבר הופתעתי שבכמה הקשרים יש תורמים יעילים באנרגיה". משאיות התחרותיות עבור עומסים כבדים הוא טוב יותר, אבל למעשה עבור חבילות אור, מזל"ט מדהים "


למד פליטות פחמן דו-חמצני וכלי רכב ברכב בין מטוסים ללא טייס למשאיות אספקה ​​בלוס אנג'לס. המודל נעשה באמצעות תרחישים אמיתיים בעולם הכוללים 330 דגמים ו 50-500 מקבלי. המודל השתמש בנתונים בפועל ממחקרים קודמים על שירותי משלוח מכולת. כמו כן הוסכם במחקר, כי קיימת חבילה שנכללה בכל חלוקה של מטוסים בלתי מאוישים ולפני השלמת הקריטריונים הקודמים, יוחזר המטוס הבלתי מאויש לבסיס.


הביקוש לאנרגיה בלתי מאוישת מוערך באמצעות 10 מטוסים וירטואליים שונים בצריכת האנרגיה ומחשב פליטות פחמן באמצעות תערובת דלק הממוצע של קליפורניה.


לאחר הפעלת המודל, החוקרים הגיעו למסקנה כי בנסיבות מסוימות, מל"טים יכולים להיות חלופות ירוקות כמו טיולים קטנים בקהילות, אוניברסיטאות או בסיסים צבאיים. מערכת אחרת היא כי משאיות יש מרחק רב במרכז של מרכז ומרכז שבו מזל"ט קשורות הלידות האחרונות של בתים ועסקים.


במקביל, חוקרים אומרים כי אותה התלהבות המציא את הזמזום אור לאנשים שהיו חזקים מספיק כדי לעשות את אלה סוגים של עבודה, צריך גם להיות מיושם לעשות משאיות קל יותר דלק יעיל.


בידיו של רון, תשומת לב רבה עדיין נמשכת מצד קמעונאים, חברות לוגיסטיקה ויצרנים של U.V - גם אז הצרכן הממוצע מפיץ pariitoos, ספרים או מגבות אמבטיה על ידי מזל"ט רגיל על בסיס קבוע.


הרעיון של משלוח של כלי טיס בלתי מאוישים יצא כמעט ארבע שנים, כאשר נשיא אמזון ג 'ף בזוס הסביר את שאיפותיו להשתמש מזל"ט כחלק דחיפה של אמזון כדי להאיץ את ההפצה שלה. הם משכו את ההכרזה הזו להונאה ראשונית, אך מיד לאחר שהביעו את הסדרה של וול-מארט ושות ' מאז, יש הרבה בדיקות מטוס ללא טייס ביצועים וביצועים, כמו גם תוכניות טייס לטווח ארוך, אבל נשלטות היטב.




בהפגנה נוספת גבוהה, אמזון השלימה את ההפגנה הראשונה הממתינה זמן רב אי פעם הממתינה הציבורית במארז בארצות הברית בחודש מרץ: מגש קרם הגנה הוצג במקום חיצוני במארס 2017 ב פאלם ספרינגס, קליפורניה. למרות ביצועים זה היה הרגיש כמו פרסומת פרסומת לעומת להציג את הטכנולוגיה הגדולה. למעשה, לקוחות בבריטניה הם פחות חשובים מאשר המסירה ל- U.V.Y. בדיקת המזל"ט.


הופעה נוספת טיפלה באדיבות שירות החבילות המשותפות בחודש פברואר, הרעיון של קבוצת Verkhor, המאפשר אספקה ​​של מל"טים לא מאוישים על לוח עם קן, ואילו האפשרויות ניתנו במסלול המסירה, להתגורר היה משלוח ואת המשלוח הבא הוחזר לרכב ונשלח אליו משלוח נוסף נעשה באופן אוטומטי, בעוד הנהג המכונית המסירה נמצאת בקרבת מקום. איפשהו חותר להגיע משלוח. השפעת ההדגמה הזאת היתה, כי הצורך ברכב אווירי בלתי מאויש יכול לסייע בשיפור יעילות המסירה בהשתתפות אנושית מינימלית.


שחקנים אחרים מסירת ניהלו בדיקות דומות בחודשים האחרונים: אחד הפרויקטים הגדולים טייס מאורגן על ידי מפעיל פלדי מטוסים רנו, NF אזור, בנובמבר, שם החברה סיפקה 77 ללא טייס 7-Eleven UAVs.


למרות הפרסומים על U.V, גרטנר צופה כי בדרך מוגבלת מאוד לפחות שלוש שנים לפני המסירה של מזל"ט אמיתי, צופה גרטנר. חברת המחקר אמרה כי בדו"ח האחרון, הסיכוי לראות את כל מגזר האמירויות. מסירת מטוסים ללא טייס צפויה לייצג פחות מ -1% משוק הטילים המסחרי הכולל עד 2020. אנליסט המחקר הראשי של גרטנר, גרטנר ואן הוי

0 comments:

Post a Comment