Sunday 16 July 2017

החוקרים מפתחים כלי שמייצר אנרגיה מהאוויר המזוהם







מכשיר חדש מבטיח הבטחת טיהור אוויר מזוהם תוך בניית מימן, אשר ניתן לאחסן כמקור של אנרגיה נקייה.


צוות של שני בתי ספר בלגיים, אוניברסיטת אנטוורפן וחוקר באוניברסיטת לוזובאן, גילה תהליך שניתן לטפל בו בשני נושאים משונים - הצורך להפחית את זיהום האוויר ואת מקורות האנרגיה הנקיים - עם ננו ואור שמש


זיהום האוויר הוא אחד הרוצחים הדוממים הגדולים ביותר בזיהום המודרני, ולמרות שאנו רואים התקדמות לעבר מקורות אנרגיה נקיים, דלק ומנועים נקיים יותר, אשר מסומנים היטב לעתיד לטווח ארוך, עדיין עלינו להזדהם הפתרון נחוץ כדי להסיר את האוויר אין מחסור ברעיונות ובפרויקטים ביתאיים להפחתת זיהום האוויר, כולל פולסים ענקיים, המזהמים זיהום בתכשיטים, ציוד זנב שהוא מעלה לריקבון בדיו, אופניים שהם זיהום אוויר, לוחות עשן ולהפחית את הערפל, אבל הפיתוח של בלגיה החדשה יכולה להיות שני אוויר טיהור fr


לדברי צוות פיתוח תהליך זה, ננו המשמשים קרום המכשיר כזרז הם למעשה אותו, אשר השתמשו כדי להסיר מימן הראשון מן המים. עם זאת, חוקר מדעי פרופ 'סאמי Verbrucken אומר כי השימוש רק זה סוג של חומר לא ניתן לייצר מימן מן האוויר מזוהם, אבל זה גם "יעיל יותר". התקן הלוח הוא מודל קטן למדי, רק כמה סנטימטרים רבועים בגודל, אבל עם כמה שיפורים נוספים זה יכול בסופו של דבר להיות המורחבת כדי "ליישם את תהליך התיעוש".


"השתמשנו במכשיר קטן עם שני תאים מופרדים על ידי קרום, האוויר ניקה מצד אחד, גז מימן עשוי משברים של מוצרים פירוק.מימן גז ניתן לאחסן ומאוחר יותר כמה אוטובוסים מימן יכול לשמש דלק. - פרופ 'סמי ורברוקן (אנטוורפן / קו ליון)


תהליך זה משתמש באור השמש כמו קלט האנרגיה של המכשיר, אשר נקרא "All-Gas חינם phothemical Cell", אשר ממירה זיהום ביולוגי נדיף לתוך פחמן דו חמצני photodo, ואילו גז מימן בקתודה מיוצר גם.


"ללא יישום של כל הטיה חיצונית, מזהמים אורגניים התפוררו והפיקו גז מימן במאמנים שונים של המוט, מוביל המערכת עובד בצורה היעילה ביותר עם מזהמים אורגניים בגז.בנוכחות חמצן, התא הוא פחות יעיל, אבל עדיין photocrons גדול מיוצרים, התא ניתן לרוץ על אוויר מזוהם אורגני. "- Cheamsusham 7/2017

תהליך זה וחומרים יכולים להיות מותאמים מספיק לשימוש בקנה מידה תעשייתי מתישהו, אבל החוקרים מדברים על העתיד שבו זיהום האוויר הוא כוח של אנרגיה ולא סינכרון כוח חששות בריאותיים גדולים. מקורות פוטנציאליים נוצרים. מכתב מלא עבור כולם זמין במגזין כימיה, "גז מימן גז קציר מפני זיהום אוויר עם תא גז PV תא הוגן"


חדשנות קטנה יכולה להיות השפעה משמעותית על זיהום האוויר בבלגיה, החוקרים יצרו מכשיר שמשתמש באור השמש כדי לטהר את האוויר המזוהם לייצר גז מימן אנרגיה שניתן לאחסן ולהשתמש באנרגיה יכול.


פרופ 'סמי ורגרגן מ"ביואנגינרינג "באוניברסיטת אנטוורפן, מדעי החיים, אמר:" אנחנו מוסיפים את שני המכשירים למכשיר אחד ". "ייצור מימן וטיהור אוויר בצד אחד".


Verbrujnis עבד עם שתי קבוצות של חוקרים אשר בודקים באופן עצמאי את שתי התהליכים במשך שנים. באוניברסיטת אנטוורפן, מדענים היו ניסויים בשילוב של אנרגיית האור של ננו בדרכים שונות כדי לטהר את האוויר. באוניברסיטה של ​​לאובן, צוות נוסף עבד על תא דלק קטן המכיל קרום, אשר יכול לייצר גז מימן עם מים. [בתמונות: המקומות המזוהמים ביותר בעולם]



עכשיו, שתי הקבוצות יש להוסיף המומחיות שלהם כדי להפוך את המכשיר החדש, אשר יכול לנקות אוויר דחוס באותו זמן וליצור אנרגיה.


החוקרים מתמקדים באוויר מזוהם עם תרכובות אורגניות בלתי יציבות (FOC), שהן מולקולות קטנות המיוצרות על ידי כימיקלים בדבקים, ריפוד, שטיח, מכונת צילום, נוזל ניקוי ועוד. בריכוז הולם, VOC עלול לגרום לכאבי ראש רציניים, גירוי בעיניים, סחרחורת, אפילפסיה של בחילות ואסטמה.


על פי EPA, חלקיקים קטנים באוויר יכולים להיות מעורבים באוויר על ידי מבנים מקורה, אשר, על פי EPA, ניתן לכלול במפעלים חדשים בגובה רב המייצרים מוצרים כמו צבע ושטיחים.


"חולים יכולים לגרום למחלה הנקראת תסמונת בניין", verbrugenside


התא האופייני הוא ריבוע עם שטח פעיל אשר מודד על 0.4 אינץ '0.4 אינץ' (1 ס"מ 1 ס"מ). בצד אחד של המכשיר, הצינור מונע אוויר מזוהם בתא. לכסות את הממברנה שטופלו באור קל זרז אור טבעי

0 comments:

Post a Comment