Sunday 16 July 2017

וילונות ליצור חשמל סולארי בעוד החלונות הם מוצלים










אלה תמסורת חכם תמסורת השמש לעקוב אחר זווית השמש בשמים לאורך כל היום, לייצר חשמל נקי לביתם או למשרד.


עבור אלה שאינם רוצים להתקין השמש על פני השטח שלהם, או רק רוצה לעשות קצת כוח עם אנרגיה סולארית, המוצר הבא יכול להיות פתרון פשוט D. השמש תריסים של השמש gab, מ startup אוקראינית, נחשבים אחד מאותם רעיונות כי הם ברורים מאוד לאחר ששמעו עליך, כי 'ו' חלון וילונות יכול לספק הרבה אנרגיה על ידי הפחתת עומס הקירור. החדרים, התאים ומנגנוני המעקב שלהם הם אחד משני המזל.


Solargrass בחלונות העיוורים סולארית חכמים או ניתן להגדיר את וידני או לקחת אוטומטיות כולל רכיב בטיחות כדי להפחית, בעוד מערכת מעקב אוטומטית כדי להתאים את הזווית של המסך כדי לעקוב אחר המיקום של השמש במהלך היום האם. וילונות נעשים עם תאים סולריים Sunbur, אשר דיווחו על תוחלת החיים של 25 שנים, והם יכולים לשמש ישירות כדי לייצר חשמל או מאוחסן במערכת סוללה הביתה לשימוש לאחר החושך. לדברי החברה, מטר מרובע אחד לכל W יום Solargab 100 יכול לייצר חשמל כאשר רכובים בתוך שעה הרכובה מחוץ לחלון או 50 שעות, "MacBook" מספיק עבור 30 LED או שלושה LED.



"אין הזדמנות להשתמש באנרגיה סולארית עבור מיליארדי תושבי העיר בגלל שהם גרים בדירות ללא גישה להתקין פאנלים סולאריים על הגג, רוב החלונות, שניתן להשתמש בהם כדי לחסוך בחשמל ואנרגיה. Solargabs לספק להם הזדמנות זו, לא משנה אם אתה גר בבית או שטוח, ואז SolarGab פותח את החלונות שלך. ביטחון) לאנרגיה ירוקה "-. Solargas


תריסי אלומיניום גם יכולים לשמש בצל פרטיות, כאשר רכוב מחוץ, אנו גם מספקים הגנת חלון במהלך סופות, ועבודה בין "40 מעלות צלזיוס עד 176 מעלות צלזיוס." ובגלל כל זה נראה "חכם", כך Sollgb יכול להיות נשלט על ידי יישום לתזמן באופן אוטומטי (או יכול להיות מוגדר להפעלה ידנית) וחכמים אחרים כמו הבית של Google, אקו אמזון ותרדמה חום יכול להיות משולב עם מכשירי חשמל לבית.



לדברי החברה, מרשם SolarGapped נועדו "להתאים מגוון רחב של חלונות" והוא יכול להיות מותאם אישית כמו גם גודל. רוחב אופקי אלו של עד 8ft (2.5 מטרים) ב Andhaon, בגודל 24 אינץ (60 ס"מ) של רוחב מינימלי, 13 מטרים לכל היותר (4 מ ') גובה 3 ס"מ עמוק (8 ס"מ) ולשקול עד 10 רגל מעוקב 20 ק"ג .


עוגות עיוור השמש הם השיקה על סטרטר באמצעות קמפיין מימון קולקטיבי, שבו תקבל 300 דולר עבור רמה קטנה של המוצר (32 "36" 36 או 36 "36"), אשר הוא $ 783 קמעונאית הערך נחשב גודל גדול, סדר מותאם אישית זמין גם, החברה מעריכה כי מסמכי המשלוח יתחיל מתישהו בספטמבר 2017

0 comments:

Post a Comment