Sunday 16 July 2017

השמש Freakin 'תיק: פיניקס Renozy הוא מטען סולארי מקיף הסוללה













עם 20 וואט פאנלים סולאריים, 16 אה סוללת ליתיום יון מהפך על הלוח עם יציאות טעינה רבים, זה גנרטור סולארי קומפקטי הוא עוזר גדול מחוץ לרשת.


בחודש שעבר, כתבתי על Renoji השמש שקיות יצרן, פיניקס כי היא מתחרה טוב בינוני וגדול בשוק המטען הסולארי הנייד, אבל כמו הרבה דברים שאנחנו מכסים על המטען, בעצם יודע קשה להבטיח כי המוצרים נמצאים למטה, לשמור את הידיים על אחד ולבדוק את זה בכוחות עצמו. כמזל, אני לאחרונה צריך לבלות כמה שבועות עם יחידת קונסולת פיניקס, וכאשר זה לא הפתרון הסולארי המושלם, בוודאי יש מגוון גדול של תכונות נהדרות הזמינים עבור ציוד מחנאות שלך חוץ מזה, זה יכול לעשות נהדר, ערכת הכנה חירום, או אפילו רק telgatting או טיול בסביבה


לפני שהגיע פיניקס מ מטורף וברגים, הנה וידאו פרומו כי הוא ארוך על סגנון ופחות על פרטים:




פיניקס Renozy, אשר קרוב לגודל התיק (16.24 x 11.95 x 3.94 אינץ '), שוקל פחות מ -13 ק"ג, וכן זוג פאנלים סולאריים 10W נפתחו גם עבור טעינה מן השמש. כאשר לא משתמשים בטעינה סולארית, שתי אטמים חזקים סגורים, והידית הגדולה לוקחת אותו במידה מסוימת של קלות, אם כי גודלו ומשקלו לא בהכרח חוזרים. מתג הפעלה על החלק העליון (ידית הצד) מפעיל את הפניקס, ולחצנים שונים השולטים ב - AC או DC יגיעו ליציאות בצד היחידה. בחלק העליון של הממסר קטן ממסר מציין את העוצמה של השמש על פאנל סולארי יחד עם רמת הטעינה (מאפשר למשתמשים להעביר אותו לטעינה אופטימלית)


בצד ימין של פיניקס, כמה יציאות טעינה ניתן להציב מאחורי צלחת המכסה עם ארבע יציאות USB (5V 2.4A), שתי יציאת 12V (3A), 12V 12.5 שקע סיגריה, 150 וואט ייצור רציף מרבי. יש יציאות קלט בצד שמאל, אשר משמש לגבות פיניקס 14.8 V16 AAH בנק סוללות ליתיום יון פנימי, שבו תקעים AC (לשימוש עם כבל כלול), שקע סיגריה לרכב עבור טעינה 12V שתי יציאות של קלט פאנל סולארי עבור קלט, תוספת, כמו גם 3W אור בצד שמאל משמשים, אשר ניתן להשתמש במלוא הכוח, המותניים עבור דרישות אור נמוך, או ניתן לבצע במצב מהבהב חירום. סוללה, אשר ניתן לשנות בסוף החיים שלך (מתחת לצלחת מתחת ליחידה), ליתיום יון NMC (ניקל, מנגן קובלט) תאים



פיניקס בנויה במצב חום חזק, שנראה מחוספס מספיק כדי לקחת את הזעזועים הנפוצים ביותר ואת הזעזועים, וכאשר הניח שטוח, יש קבוצה של ארבע רגלי גומי מתחת, היחידה אינה עמיד למים, אבל דלתות האביב טעון להגן על שני חלקי הכניסה קלט פלט, אשר צריך לשמור על אבק, לכלוך, לכלוך במהלך ההובלה, ואת הפניקס יש רגליים רחב כאשר לא לשמור על מיקום תיק" אנכי יציב וישר.



הוא אמר כי מודול השמש לוקח בערך 15 שעות כדי לטעון את הסוללה, אשר חשבתי היה מתאים לי, כי הסוללה פיניקס שימש עד כמה חיובים נגבו, עד דמי שלה היו משוכפלים, וזה לקח יומיים באור השמש. הושלם אחד הקופה על היחידה הוא כי פאנלים סולאריים נוספים ניתן לחבר אליהם (עד 100W עבור סך 120W), אשר יגדיל באופן דרמטי את הטעינה, החיוב כולו יילקח רק כמה שעות.


ליחידה יש ​​גל סינוס טהור הפוכה, כך שהוא צריך לשחק הכי טוב, אם לא כל, מכשירים קטנים. הייתי מסוגל לחייב את המחשב הנייד כמה פעמים עם זה, ולא היתה שום בעיה בו. עם זאת, זה עדיין פלא שאני צריך לחבר את יציאת AC בכבל הנייד (אשר דורש AC להחלפה ב DC, מחשב נייד נדרש), וזה בעצם זרם הסוללה DC משנה את הזרם זה נראה מטופש כי עבור המרה MS, ההמרה המרה של AC המיוצר על ידי השמש צריך להיות הרים, ואז כבל ה- SS הנייד שלי מומר DS כדי לחייב את הסוללה הנייד. אולי יום אחד נוכל לראות ישיר DS-to-DS טעינה סולארית אפשרויות עבור מחשבים ניידים גדולים ואלקטרוניקה.


בסך הכל, אני באמת אהבתי את פיניקס Rinuji, אבל היו כמה דברים קטנים שהיו לי בעיות עם.אני צריך לצאת הראשון יציאות USB, ויש לי כמה סוללה קטנה הבנקים עם כבל USB הנכון ישר מן אקורד), אשר רק תקע לתוך עוף החול אם יציאת USB השכנה ריקה. השני הוא צפצוף כאשר אני דוחף את המפתחות SS או DDS, ואני לא חושב האות אודיו נחוץ, כי התצוגה מראה מי נבחר (זה יכול להתעכב תוך שימוש במחנה או בלילה) . אני לא יכול לראות שום דרך לעצור את התכונה הזאת, אני יכול גם לראות איך לכבות את התצוגה כאשר אני נכנס לשימוש, אי נוחות קטנה, וכמה יכול להיות קבוע על המסך כדי "לתקן" את השלישי

0 comments:

Post a Comment