Sunday 16 July 2017

מדענים הרובוטים מעקב תירס סייעו לחקור את ההשפעות של שינויי האקלים על גידולי מזון.














אחת ההשפעות העיקריות של שינויי האקלים בשנים הקרובות תהיה כיצד וכיצד המזון שלנו יגדל. עם הגידול בטמפרטורה ובבצורת באזורים רבים, בהם מזונות שונים שלנו הם טובים יותר, כמה יבולים עשויים לגדול בכל מקום.


מדעני המחשבים מסתכלים על מודל זה כדי לראות אילו גידולים יגדלו טוב יותר בתחום זה, אך חשוב גם לדעת איזה סוג של יבול יהיה עמיד יותר להשפעות שינויי האקלים, כך שיוכלו לגדול בסביבות קשות יותר.


מטרת החוקרים של אוניברסיטת מיזורי היא לסייע לצוות לבנות מערכת רובוטית המנטרת כיצד סוגים שונים של תירס מושפעים מבצורת ומחום.הנתונים שנאספו יעזרו למדענים לזהות את הנקודה שבה המין חם טוב יותר בתנאים יבשים יותר, כך החקלאים להקדיש יותר תשומת לב לשתול אותם מינים בעתיד.


ראש מעבדת החזון "דאוסה" ו"אינטליגנט רובוטיקה" (איורים), פרופסור להנדסת חשמל ומדעי המחשב, עבד קודם לכן עם עמיתיו במחלקה לחקלאות באוניברסיטה כדי להכין תמונות תלת-ממדיות של גידול צמחים של צמחים. יכול. במבחנה, אבל עכשיו Duza וצוותו יצרו מערכת שיוצרת את התמונות האלה בשדה.


המערכת האוטומטית כוללת מגדל חיישן נייד המנטרת את האזור ברדיוס 60 מטר של המגדל, ובוחנת סימנים של לחץ סביבתי. אם המגדל מודד את אות המתח, הרובוט נפרס בשטח כדי לבצע מדידות של צמחים שונים ולראות כיצד הם מושפעים מלחץ חום ומחסור במים, צמח ושורש המערכת ליצור מודלים 3D של


"המדידות שנלקחו מן המגדל להזהיר אותנו תחת לחץ כלשהו כגון חום או יבש כל מפעל" אמר Dasasa. "המגדל מתייחס לרובוט הנייד, שאנו מכנים אותו פסאודו, לעבור לאזור מסוים של האזור ולאסוף נתונים על צמחים בודדים, ובפנובוט הטמפרטורה, הלחות והחיישן והרובוט שלושה עוצמת האור על שלושה גבהים שונים על צמחי תירס מוגדר, זה נקרא פנוטיפ של הצמח, שהוא פיתוח, פיתוח, תשואה וחפצים כגון תיאורטיקנים הגוף לא הוסיף כמו צמחים מעריכים את העמידות עמידות לעקה סביבתית. "


ייתכן שיש כמה מגדלים כדי לפקח על שלו בשלמות בשדה היבול. מגדלי יכול לפקח על בריאותם של צמחים יום ולילה, לפני הנתונים לרשות החוקרים אינו זמין.


כלים אלה יכולים לסייע למדענים בחיפוש אחר יבולים, אשר יבטיחו ביטחון מזון בעולם מאשר שינוי האקלים

0 comments:

Post a Comment