Sunday 16 July 2017

צפו בתערוכת האויר הראשונה הבלתי מאוישת של אמזון בארצות הברית.











לפני שלוש שנים, כאשר אמזון הודיעה כי היא תשיק שירות מסירות מזל"ט בתוך מספר שנים, התגובה היתה במידה רבה בגידה ולגלוג. אין ספק כי מערכת המסירה הזו יש מכשולים גדולים, אבל אמזון הוכיח את זה כאילו זה לא, כי הם עושים את זה שירות המציאות.


בשנה שעברה, בריטניה הפכה לאתר הפיילוט הראשון לבדיקת הטכנולוגיה עבור הכללים הקלה ביותר עבור מזל"ט מסחרי ועכשיו היה נשיא האוויר הראשון בארצות הברית.


במהלך ועידת מרץ 2017 בשבוע שעבר, האמירויות נתנו קופסה מלאה קרם הגנה בפארק שבו נאספו הנוכחים. ניתן לראות את ההפצה שלהלן.




Premier Air Service מתכננת להפיץ את החבילות של 5 פאונד או פחות בתוך 30 דקות של שמירה על אותם לקוחות. הכטב"ם יטוס בתוך 400 רגל ולוח ירגיש ומאפשר להם לתמרן סביב מכשולים מול ביתם או עסקיהם כדי להימנע מטכנולוגיה. תוכל לטוס 10 קילומטרים ממרכז ההפצה.


יש עדיין חוקים נוקשים למזל"טים מסחריים בארצות הברית, שאמזון בוודאי פיתחה לפני הסרתם לחלוטין מהשירות הזה, אבל המדע הוקם וחברת הטכנולוגיה הכינה. האם Air Head Head Services ישמש כשיש כניסה?


אמזון הוענק שני פטנטים, אשר מזוהים על ידי המאוורר עם כנפיים רובוט מתכווננת ורגליים שעובדות כמו הנחיתה הנחיתה כדי לסייע במגע מטוס ללא הפסקה עם משטחים לא מאויישים.


הרעיון האחרון מתאר את המסחר האלקטרוני ענקים כגון "מורחבת ציוד הנחיתה מתכווננת" אשר ניתן להרחיב או התכווץ. אמזון אומר, "אלמנטים של קביעת מרחק" יוכלו לשפוט את טווח של מזל"ט מהקרקע. החיישן על זרוע הנחיתה יהיה מסוגל לזהות ולהתאים את המגע עם הקרקע, כך מזל"טים הם אופקיים ולא מוטה.


טכניקה זו יכולה להיות חובה אם כלי טיס בלתי מאוישים לספק עדין החבילה על שטחים קשים.


לדוגמה, כאשר נחת מטוס ללא טייס (מל"ט), ניתן לקבוע את שיפוע פני השטח ואת הרחבות ההנחיה מותאמות על המדרון כך שהגוף של המל"ט הוא כמעט אופקי כאשר הארכת ההנעה של מטוס המל"ט להיות נתמך על ידי, הפיקדון עם משרד הפטנטים וסימני המסחר בארה"ב.


נחיתה יכול להיות גם "דבק גבוהה" אשר יכול לדפוק על פני השטח עקביות יותר. או שזה יכול להיות גם מגנטים על פני מתכת או על "כוס יניקה ואקום" על הרצפה.


אמזון יכול להיות מטוס ללא טייס של חומר אור כגון גרפיט, אלומיניום או סיבי פחמן. תהיה אפשרות לסובב את החלק העליון של מזל"ט, כך מטוס הטיסה יהיה מותר לנוע כמו שצריך בסביבה, כמו אוויר.


"המל"ט יכול להיות מנותב במיוחד, בעוד תמיכה צימוד יכול להיות ירד כדי לסובב כך הגוף של מטוס ללא טייס מסתובבת בעוד ציוד הרכבה נשאר קבוע", אמר אמזון הפטנטים.


בפטנט אחר, אמזון פיתחה רעיונות לאוהדי רובוט שיכולים לעזור להילחם במטוסים בעלי עמידות נמוכה למל"טים באוויר. עיצוב הפטנט הוא מתכוונן על המאוורר, שהוא מאוד מוטס. מטוסים ללא טייס יעזור להילחם גרור עקב לחץ באוויר כי הוא זבוב


הם יהיו מתכווננים להגיב לתנאים סביבתיים.


אמזון אמרה, "ניתן לאתחל מחדש את המעריצים במהלך תפעול המטוס, או בזמן מוגדר מראש, תוך חישה של מאפיין הפעלה אחד או יותר או תנאים סביבתיים, לפי הצורך או לפי הצורך".


הפטנט התחיל ביום שלישי, כאשר הם נכתבו לראשונה בשנת 2015. אתר הטכנולוגיה Jackwire דיווח על פטנט ביום שלישי. אמזון הוא מגן אגרסיבי של פטנטים וזה לא אומר שהרעיון יביט באור היום.


עם זאת, הוא הדגיש כי החברה שוקלת את המסירה של מזל"ט, אשר נחקר בבריטניה ולאחרונה אמזון פטנט תעופה רתומות עתודות ענק, אשר תהיה פלטפורמה ראשונית עבור UV יעבוד, בעוד השני מציג את הרעיון של הרכב

0 comments:

Post a Comment