Sunday 16 July 2017

נמל חוסך כוח כאשר הולך על סוללה ניידת מטען סולארי מחוץ לרשת הרפתקאות







תחנת כוח סולארית ניידת זו מספקת סוללת ליתיום יון בעלת קיבולת גבוהה, עם כל הפעמונים והשריקות.


השוק הסולארי הנייד וגיבוי הסוללה מתחממים, עם יצרנים חדשים המבטיחים יכולת קלה יותר, גבוהה ומודלים מעשיים יותר, כמעט מדי יום, עם הצעות למלחמה, מהטלפון למקרר, עד למקרר. יכול לעשות כל דבר. הערך החדש של ההפעלה של eKovlö Technology מציג את תחנת הכוח הניידת של תחנת הכוח, אשר יכולה לחייב בו-זמנית עד 11 מכשירים, וכן לחבר שני מכשירי SS עם המהפך על הלוח.


שוב נקרא שם הגנרטור הסולרי, אבל במציאות סוללה בעלת קיבולת גבוהה יכולה להיות טעונה בלוח סולארי (אך לא חובה). יחד עם הלוח אופציונלי 50W לקפל, כ 10-15 שעות נאמר הספינה במלואה באור השמש, ולאחר מכן סוללת ליתיום יון הוא דורג ב 116,000 mAh / 412Wh, או כ 30 טלפונים חכמים האם מספיק, או אפילו עד 9 מחשבים ניידים, או אפילו מיני מקרר במשך 10 שעות כדי לפעול. הנהר שוקל רק 11 פאונד, אשר מרשים לחשוב כי אותה יחידה של אחת החברות הגדולות ניידים ניידים ניידים, אפס יעד, שוקל 17 פאונד, שהיא יחידה גדולה.


ניתן להפעיל את היחידה עבור שקעי AC (6 שעות) או 12 וולט (9 שעות) וקיבולת המוצא המקסימלית שלה היא 500 וואט (S + D), אשר ניתן לחבר ליציאת USB 6 (USB, USB ו- USB) האם. -C), 2 12 הנמל DC, יציאת 12V, שתי יציאות AC סטנדרטיות, אשר מוזנים על ידי מהפך 300W. החברה טוענת כי טמפרטורת ההפעלה של הנהר היא 4 עד 140 מעלות פרנהייט, וזה די נדיב טווח, היחידה יש ​​מאוורר בקרת טמפרטורה כדי למנוע חום, כמו גם הגנה אלקטרונית של סופות, במקרה אבטחה IP 63 מוסמך חומרים, הוכחה הוכחה, אבק הוכחה).


כדי לספק את הסחף של השמש, החברה מחוברת 50W פאנל סולארי מתקפל, אשר מפרט הם נדירים מאוד, 50W בדירוג, העובדה היא כי יש יציאת DS ו שתי יציאות USB, והוא סגור וסגור. לוח 50W נראה קצת קטן מדי עבור הנהר, במקום בשימוש בכמויות גדולות, הסוללה צריך להיות משך למטה כל יום, כי החברה אומרת כי עבור השמש מלא כ 10-15 שעות של שמש ישירה נראה כמו אור. זה לא מוזכר במפורש על ידי הטכנולוגיה iQoflo, אבל אני מדמיין לוחות רבים ניתן לאחד, או צלחת גדולה ניתן להשתמש, כך זמן הטעינה השמש יכול להיות מופחת.




מן המידע הזמין על הנהר, הוא מתחרה רציני באמצע הגודל של הרשת השמש ואת שוק הסוללה, אשר גדל במהירות. יש דרישה ספציפית עבור פתרון כוח נייד, שהוא מסוגל יותר מאשר טעינה טלפונים חכמים, עדיין קטן מאוד נייד, עם הכוח להציע כוח AC ואפשרויות רבות עבור פלט DC עבור כל המכשירים ואת הכלים שאנו לוקחים יחד, בנוסף, הם יכולים לקבל "גנרטור" שהוא שקט ונקי, באמצעות אנרגיה מתחדשת, עבור אורות, מוסיקה, מצלמות וכו ' הייצור של לי, יכול לשמש לאירועים גדולים והתועלת שלה בכנסים, או המוכנות לחירום. איכות הייצור או היעילות המוצגת היא מהירה מאוד לדעת, אבל היחידות לבוא עם אחריות במשך 18 חודשים הסוללה הוערכה כמו בחיים של 500 מחזורים הטעינה.


כדי להתחיל את הנהר, החברה פנתה לאינדיגוגו, שם מסעות פרסום מוצלחים של מימון קולקטיבי כבר היו נרחבים, עד כה, עם יותר מ -370 אלף דולר (כיום על היעד המקורי של 30 אלף דולר), נותרו כ -3 שבועות להפעלת . תומכי הקמפיין עם ההבטחה של 700 $ יכול לקבל התחייבות 459 $, או שניהם עם הפוך ו 50W פאנלים סולאריים. המוצר הסופי עשוי להימסר בחודש יולי 2017.


התמיכה בפרויקט המימון הקבוצתי יכולה להיות מסוכנת, שכן אין ערובה לכך שהחברה תעמוד לרשותה במועד או בכלל, או שקבוצת המוצרים המפוצלת תעמוד במפרטים הבסיסיים בדף המימון. להיות מודעים לקונה, לפני שתתמוך כל מסע מימון קבוצתית, לעשות בדיקת נאותות שלך על המוצר והחברה

0 comments:

Post a Comment