Tuesday 27 June 2017

רעיונות ימאהה FZ6











פגוש 2014 ימאהה FZ6R אופנוע זה לא השיגו שיפורים גדולים, אבל אנחנו עושים סיבוב סביב סביב עם מחיר מקסים 7,790 $.


ימאהה FZ6R שומר על אווירה מלאה, שילוב נהדר, ממשיכה לספק נוחות ועוצמה.


2014 ימאהה FZ6R יש מסגרת אור עם 600 קוטר יהלומים, 4 שבץ מים, 16 שסתומים, הזרקת דלק. הייצור הגבוה ביותר של יחידות עד 10,000 סל"ד בעת מומנט נמצא בגובה של 9000 סל"ד. המנוע מחובר 4-in-2-to-1 סוף לעצב עיצוב המספק מדפסת פלט גדול וכולל 3-way המרת טכנולוגיה אשר מפחית פלט פלט.


קיבולת מאחורי דיסק דיסק קשיח קרן קדמית, כולל יריות קטנות, מצטבר מול 298 מ"מ ו 245 מ"מ.

הגיע הזמן לרכוב! FZ6R מספק תכונות שהופכות את הנוסעים קל להתחיל: מושב, תרמילאים, ואת הבאים 600 מנועי cc פועל, אשר לא תוכל לעצור בכל עת. הוסף יהלום, fack fairing, מסגרת מתכת יפה של R6 בסגנון יציאות מחיר שהוא זול יותר מאשר זה משלב את כל אלה עם המשחקים האחרונים.


מאפיינים:


כדי לקבל את המחיר, אין צורך לדחות את תצוגת הנוסעים או סגנון ב 600 מצלמות סמ"ק או מצלמות. את FZ6R הוא שילוב טוב של עבודה, להתמודד עם סגנון רכיבת אופניים אטרקטיבי, אבל יש גם רמות להרים נמוך יותר כדי להתאים את גרסאות הנוסעים פחות ופחות מספק את שני מתקני הארקה.


- * המנוע מציע סיכה בהתאם לצרכים של נוסע מודרני, המהווה מהירות מהירה עם מומנט כלשהו, ​​מה שהופך אותו נעים לטייל בעיר, יחד עם הפיקדון בחיפוש השני. אין ספק המנוע "מנוע" לא הוזרק דלק מבוסס על מנוע FZ6, ו מיון לפי המנוע לעבודה.


- * אם המטרה העיקרית שלך היא ללכת לבית הספר או לעבודה, אתה גם רוצה לצאת לרכוב על הכביש. FZ6R מוכן להתמודד עם הפנים שלך! מסגרת יהלום צבעוני עשוי צינורות פלדה ברמה גבוהה באמצעות מנוע כמו חבר שלדה טובה מהווה את הבסיס של הטיפול. רפורמטור זה נועד לספק מידה מאוזנת של השתתפות להשפעה על הביצועים.


* * כאשר מדובר בחשמל בבור, FiziRR אינו משתמש בשום דבר תחת צמיגים רדיאליים, 120/70 R-inch ו- 160/60 R-17 צמיגים אחוריים. וזה אופני פועל היטב כי שני 298 מ"מ דיסק מול 245 מ"מ שכבת דיסקים הן עם שליטה מלאה.

תכונות ויתרונות:

מנוע:


- * מנוע הזרקת מנוע ב FZ6R נועד לענות על הצרכים של אופניים היום. מנוע זה משפר את כל הזרימה מן חום ממוזג חום, גם אם שניהם חולקים ו stroke FZ6, גליל ראש, crankcase, להאכיל מערכת הפלט, ואת גודל עם המצמד ומשמרת עם אופי שונה לחלוטין ביצירת יחידה יחידה, FZ6R הוא מחדש.


- * 4-4 אינץ '600 cc 4 קו שבץ מנוע 4 צילינדרים מוכן להגיב בצורה חלקה, לפיה רוכב מתנגד לנתיב. המהדורה הגדולה ביותר זמין ב 10 000 סל"ד מומנט מומנט מרבי 9000 סל"ד. להלן: מרשים "torquey" בין זריקות RPM אידיאלי עבור כל מי שעבד על סופי שבוע או לכל מי שמעוניין בית הספר או פינות העלייה למטוס.


- * משמש משאבות אלומיניום קטנים בגלל סגסוגת אלומיניום חם והוא תחת לחץ ללא רועד כמו ייצור קונבנציונאלי, התמונה אלומיניום מתכות הראשון מאוחסן כוח. כתוצאה מכך, קומץ בוכנות חזק יותר מאשר אמן ולכן עשוי להיות מופחת מעט, אשר עלול לגרום פחות רטט. למעשה, נוסעים רבים יופתעו לפתור את המכונית.


- * 32-bit ECU שולט ארבעה פרמטרים, שני, גבוה כוח תרמי מנועי שליטה טובה יותר. על ידי הבאת תערובת ישירה של דלק אוויר חיוני במקרים, המנוע יכול להביא אנרגיה אדירה ודלק.


- כמו בימים רבים של אופניים מהירות גבוהה של היום, FZ6R הוא באמצע 4-in-2 ל 1 אמצע פליטה. לא רק נותן לך הערה נעימה, אבל פתק בטוח לחסל את השלום, תוכנית זו כוללת הפחתת 3-way שינוי הטכנולוגיה

פלט כוח

מארז / השעיה:

* עם האופניים מרגש ספורט, הקהל יידע כי זה לא רק אופניים בינוניים, אין שום טעות בימאהה של ביצועים גבוהים מורשת ב FZ6R


- * במושב יש חלקים קדמיים ואחוריים שונים, ויש מנגנון התאמה גובה חדשני במושב הרוכב. מושב זה יכול להיות מוגדר 20 מ"מ - גבוה יותר עבור רוכב ארוך - 3 עד 4 אינץ 'של אינץ' אחד - שינוי זה יכול לעשות הבדל גדול על הנסיעה של כל היום.


- ניתן להתאים את מיקום הכידון ל - 20 מ"מ כך שניתן לסובב את הכידון על מנת להקל על העונש.


* קשיחות המארז מקיף כבר מצוינות מעולה נועד לספק נוחות כל היום. מימדים חזיתיים עברו אופטימיזציה כדי להגדיל את החלקות והנוחות של הנסיעה, הכוללת זווית גלגלית של 26 מעלות וסימן של 103 מ"מ, שבו יש אופניים גדולים, שנראים בהיגוי נהדר, אני

0 comments:

Post a Comment