Tuesday 27 June 2017

FJR 1300EJ








13 פגוש את ביקיני חדש ימאהה FJR 1300 Eezes באמצע השנה ולהמשיך לשמור אותו בכיתה מעולה עבור המשך הפיתוח שלה.


בעקבות בקרת המתיחה של השנה שעברה, רכיבה מצערת מצערת, התגלו תכונות חדשות עבור שנת 2014 החדשה, מלאות השעיה.

תיקונים אלקטרוניים חדשים עשויים להשתנות בתנאי נסיעה שונים וארבע אפשרויות להעלאה הראשונית, כולל "One Up", "One Up with Goods", "To Up" ו- "יותר מדי אחרי טעינה" הם "רכים", " סטנדרטי "ו" קשה "כדי להגדיר את העוצמה של כל הגדרה.השעיה להפסיק נשלטת בקלות דרך כפתור היעד.

FJR 1300 ES כולל התקנה של תיקון של חידושים אלקטרוניים, כך כדי להתמודד עם המצב של רכיבה שונים כדי להביא את הנוחות של הסיור, הם יכולים לטפל ללא התאמת ההשעיה.


החדש FJR 1300 ESHRR 1300A החדש מספק תכונות דומות של אמנות מסוכנת, כולל ירי חסר אור בצד. לוחות צד גמישים לא נראים טוב מאוד, והם גם מוכנים לסייע בפיתוח של נוחות וסיוע בהגנה על האקלים.

FJR1300ES הנוסעים יכולים לבחור את מצב D של מגוון הכונן (כונן מצב), מה שהופך אופנועים ייחודי. זה עובד בשיתוף עם YCC-T ® (שבב שבב chipleld), אשר יוצר מנועי מנוע שיכולים להיות ספורט או תנועה בתדירות גבוהה יותר.


על ניהול המתיחה המחובר לטכנולוגיית MotoGP® על FJR1300ES המערכת מקבלת כיסא גלגלים ומשנה את הטמפרטורה, כמות הדלק הזרקת, ומסייעת בפתיחת שסתום השסתום כדי לסייע בשמירה על נצב זה שורף החוצה כדי להפוך את הפלט קשה, אשר שורף החוצה מפעילי התוכנית נועדו לאפשר לכידת תנועה במהירות גבוהה.

ההשעיה חירום הודה כי זה עולה בקנה אחד עם תנאי הנסיעות השונים ואת הנסיעות נסיעות נהדר מביא. תוכנית זו מציעה ארבע אפשרויות להעלאות ראשוניות, כולל "One Up", "One Up with Legs", "To Up" ו- "יותר מדי עם מטען רחב", הוספת אפשרויות "רכות", "סטנדרטיות" ו"קשה ". האם. "בנוסף להגדרת העוצמה של כל הגדרה, ניתן לארגן גז סטנדרטי לשלוש עמדות מוצקות או רכות לפי סטנדרטים בכל הגדרה" רכה "," סטנדרטית "ו"קשה".

זו ההשעיה האלקטרונית משנה באופן זמני את כוח התחמושת של ההשעיה הקדמית משחזר את כוח גיבוי לחלוטין, שבו האיזון הנכון בין ההשעיה נשאר. שינויים יכולים להתבצע באופן מיידי על ידי בוררי switchbank ומאומתים בתצוגת החלונית.


כדי להשיג את הפלט האלקטרוני פונקציה מתכווננת, זה יכול להיות כי מסגרת הקדמי תקף את העצמאות ואת מערכת העצמאות שמאל. ביד ימין ושמאל זה לגלול, יש ביד שמאל יש דיכאון לחץ דיכאון ואינפלציה גבוהה כוח עולה בנזין הנכון, כגון שחרורו של YZF-R1 ®

- קומפקטי, קל משקל 12 9 סמ"ק, DOHC, 16-Valve, מנוע אור המכיל נוזל קטן נוזלי אשר מסופק עם כוח מומנט באמצעות התפלגות של שרירים יוצאי דופן על רוחב RPM.

- הייצור של הצמח בלוק צפחה משתמשת באלמנטים של ציר לקצץ, אשר מסייע בהפחתת הגודל של צמחים המשמשים להרכבת המשקל משקל המוני ההומואים.

- עפרונות מוקלט קטן עם couplings מוטרד המספקים כוח גדול להפחית הישנות גדולה ולעבוד על פני סל"ד.

- * מערכת הזרקת דלק מתקדם מתאים לטיול הארוך ביותר של המשחק, כך שניתן להביא את התשובה מיידית, ללא שגיאות בחלקים שונים של מזג האוויר / העונה.

* נמוך הגבעה דו צדדית גל ארכובה תוססת מסייע להאיץ נוסעים / נוסע

- ארבע עד אחת פלט פלדה עושה את המנוע יעיל יותר

- * גוף מקסים וניהול מערכת האוויר מחזיקה אופניים ונוסע שקט; מתחת ללוח הפלדה, נאלצים הנוסעים באוויר המרכזי להסיר את הלחץ תחת רכישה קטנה, וכנפיים קטנות יותר נדרשות להתאים את הכלים, המאפשרים לנוסעים להתנהל היטב.

- Swingram סיפקה טוב תכונת הטיפול במשך זמן רב.

- * ציוד סטנדרטי

תכונות נוספות:

- * זרזים כפולים חיישן O2 ממוקמים במצות עבור הזרקת דלק מצוינת טווח הזרקת פליטות נמוכות.

- * תקן מגיע חם מחזיק FJR 1300ES המשרד ומציע נוחות נוספת לרוכבים.

התקני שחרור מואצים של תת-מסגרת משתמשים בקלות במקרים קשיחים של אביזר אביזר, שמתאימים בקלות למפתח ההצתה.

- פרופילים סלים אפילו בעיר עבור ניידות בעיר במקום מעולה

- * צד מבט כפול מקטע חלק שני נבנה באמצעות צפיפות קצף שונים עבור הקדמי ואת החלקים האחורי, כך נוחות ונוחות יכול להיות מובטחת עבור הרוכב והן הנוסע.

- * מכוונן את השמשה הקדמית על טווח רחב יותר להגנה טובה יותר על הרוח עם לחץ שלילי מינימלי ומהירות הניתנת לכוונון גבוהה פי שניים מהר יותר, והמסך שומר על מיקומו כשהמפתח מופעל

0 comments:

Post a Comment