Saturday 24 June 2017

מפרט כנף זהב ופרטי מנוע







כתוצאה של האופנועים הטובים ביותר בעולם סיור, הונדה גולד אגף מציעה ייחודי מותרות, עוצמה, מאוזן מלא מובלט רוכבי המכונה מוכן לכל ביקור. עיצוב משופר וסגנון דינמי של אגף זהב הופך אותו לתחנת סיור מתוחכמת אווירודינמית. 5 עמדות מיקום חם, חם להתאמה חמה מערכות חימום רגל ו -150 ליטר של קיבולת המטען הם ביקרו על ידי שנה אחת, iPod ®, iPhone ® או קישוריות מקל USB ו 6 רמקולים עם airbag משולב במלואו מערכת ה -80 SRS להקיף סאונד עושה את הנסיעה שלך מהנה ובטוחה, עם מערכת איטית, הפוכה חשמלי המציע רווחים צמודים ופארקים להקל על אזורי הניידות הכלליים. מערכת בקרת שיוט אלקטרונית קלה היא תענוג לרכוב על אלה רוכב כביש ארוך

המנוע שקט ויש לו אזור בגרות נמוך. עם הזיכרון וזיכרון היוקרה של ניהול לקוחות ברחבי העולם, הונדה מחפשת את הדור הבא עם מנוע הטבעי שלנו במשקל של 1.8 ק"ג, כשמדובר באיצטדיונים חלקים ואיכותיים ונמוך ובינוני. מדגיש את הכיתה.


על ידי אימוץ שלושה דרך ממיר קטליטי, באמצעות פיתוח; כדי לקדם את התגובה חמצון של גז הולך וגדל באמצעות מערכת בקרת דלק אוויר HECS3 ו PGM-Fi ו הזרקת אוויר, הבנו ביצועים פליטה נקי, פחמן חד חמצני (CO) , צמצמה את רמת הפחמימנים (HC) כדי לפגוש את שחרורו של תחמוצת חנקן (NOx)


בשל גורמים אלה, ברמה האמריקאית (גרסה 2), רמת החצי או הנושא של 2008 Oriland Air Resource Board (CARB), מציעה תכונות רבות עוצמה מרמת התכונות האירופיות (Euro III) ברמת התפוקה nazibuldenty . סגן

ורוכב מותר ליהנות ניידות, אפילו במסעות ארוכים, ועל מנת להתאים אישית את רמת החופש בצורה של מרחב ללכת באופן עצמאי, המצב של המושב הנוסע הוא מאוד לוקוג'ה איכותי נוסף כדי להביא.

חדש caval חדש (הכי טוב)

עבור המודל החדש, הונדה מיוצר יותר קל מול הפנים לקשט את הפנסים הקדמיים לשנות צורה, באמצעות שלבים כגון רובה צבע מתכת, מנורות פנימיים פנימיים.


מלבד זאת, על ידי שינוי המיקום של קאול, הונדה רוח Ogibelio ואת הבטיחות של הנוסע כדי לשפר

פנדר בחזרה

בעוד בברכה את הרקע החדש, בסביבה המסכנה של חקלאים ידידותיים, הוא נמכר לטפל בלחץ מיותר על החלק האחורי של המכונית, ואילו במהלך הנסיעה, הונדה מפחיתה את הלחץ עמיתים בשדה בעת שנסע על רכיבה על אופניים האם.

ממתקים

אוכף הפכו עיצוב חזק יותר עם הגודל של GL גלובל סגנון בדרך כלל מבלי להקריב את נפח, המהווה תכונה נוספת עבור סגנון המותג GL חדש.



בנוסף, עם עיצוב חד של משולבת ימין ושמאל שילוב Lollite, מספק עיצוב הדוק של עפרונות בחלק האחורי.

0 comments:

Post a Comment